23 Ocak 2012 Pazartesi

İlk Tasarımlarım

 İlk yaptığım bluz olduğu için kolay birşey yaparak başlamak istedim. Düz gri bir t-shirt aldım üzerine renkli kalpli düğmeler aldım ve onları t-shirt ün üzerine diktim. Aynı renkte kurdelaların üzerinede düğmelerden koyup en son t-shirte diktim. İlk olduğu için bir kaç saatimi aldı. Fakat ben değdiğini düşünüyorum. =)
 Tüy ve taşı çok seven biri olarak ikisini bir eldivende birleştirebileceğimi düşündüm. Siyah bir eldiven alıp tüyleri ve taşları üzerine diktim. Düz siyah bir eldiven takmaktansa bu süslü eldiveni takmayı tercih ediyorum. =) Hem gayet şık durmuyorlar mı ? Bence sizde de böyle sade eldivenler varsa hemen süslemeye başlamalısınız !.

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım tasarımların hoşuma gitti.
    Blogun da hayırlı olsun :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederım =) hemen takıp edıorum

    YanıtlaSil